Photobucket
Derp prince ;
Derp prince

I'm Shamine(18).art maniac.
+ Follow Profile Affiliates Free page Refresher


Theme by
M-iichiko. Thanks to Pixel-diary for the icons.

<
SELAMAT TAHUN BARU (2013)
1 Januari 2013 | 0 comments
 okey , dan sebenarnya memang aku nak aktif balik berblogger ni . memang da rancang lepas SPM aritu tahun baru ni nak upate semua story pasal tahun 2013 ni..okey , xsangka sebenarnya da masuk tahun baru . dan aku pon xsangka yang aku da habis sekolah . . ouhh, rindu segala kenangan masa sekolah tadika , sekolah rendah dan sekolah menengah ni . . terlalu banyak sangat kenangan . . dan sememangnya ramai yang cakap 'zaman sekolah laa zaman yang paling best sekali ' . .tp, kita sekarang beruntung sangat sebab ada dekat  zaman moden ,semuanya canggih-II belaka kan kan . bila umi cerita pasal zaman dia dulu-II dengan sekali lafaz aku cakap ' laa , kesiannya ' . hahaha . :] ,now , umi sedang mencari kawan-II umi masa zaman sekolah dan masa zaman berkerja dulu . . hoho , kesian sangat . tapi , seriusly aku terlalu rindu zaman sekolah menengah ni . . yela jumpa member-II yang bermacam ragam . . ter-over gedik laa , ter-over manja laa , dan biasa-II je . memang rindu semua tu .. setiap tahun ada je pergaduhan di antara kami , nthen berbaik semula . . memang xsah kalau xbergaduh . kita semua manusia biasa , ada kelebihan dan kelemahan sendiri . and aku taktau bila lagi nak ada pengalaman ni semua . hoho :] , seriusly aku takkan lupakan kenangan ni semua . <3 . .andai kata masa boleh diundurkan kembali , aku nak lalui zaman sekolah aku ni dengan sebaik mungkin . . no more fighting, misunderstandings, and everything else . . 


 # korang jaga diri tau , jgn lupakan kita semua , jgn lupakan cikgu-II and yang paling penting jangan lupa ALLAH S.W.T . .
NEWER
PAST